Pracovní příležitosti

Rektorka Univerzity Karlovy vypisuje výběrové řízení na obsazení dvou pracovních míst

Odborná asistentka/odborný asistent

Pracoviště:                          Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy
Název pracovní pozice:      odborný asistent
Platové ohodnocení:          dle vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy
Pracovní úvazek:                1,0
Předpokládaný nástup:     1. 9. 2025
Termín přihlášky:              do 25. 6. 2025

Požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání ekonomického či matematicko-ekonomického zaměření nebo blízko příbuzné,
orientace v oboru mikroekonomie a ekonometrie,
dosažení vědecké hodnosti Ph.D. výhodou ,
schopnost publikovat v odborných časopisech,
dobrá znalost anglického jazyka.

Náležitosti přihlášky uchazeče:
průvodní dopis (v angličtině, podepsaný),
profesní životopis (v angličtině),
přehled vědecké, pedagogické a publikační činnosti (lze dodat v rámci životopisu),
kopie dokladů prokazujících dosažené vzdělání,
dva doporučující dopisy (podepsané a odeslané doporučujími osobami).

Způsob přihlášení:
Přihlášku se všemi náležitostmi doručte nejpozději do 25. 6. 2025 v papírové podobě na adresu Personální oddělení CERGE Univerzity Karlovy, Politických vězňů 7, 111 21 Praha 1, nebo v elektronické podobě na e‑mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní účasti uchazečů formou vyhodnocení přihlášek komisí pro výběrové řízení. Ve druhém kole komise provede s vybranými uchazeči pohovor, který je na odůvodněnou žádost uchazeče možné realizovat prostřednictvím informačních a komunikačních technologií.

Každý uchazeč bude řádně vyrozuměn, zda byl na základě výběrového řízení přijat, či nikoliv.
Výběrové řízení může být zrušeno či opakováno.

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy na uvedenou pozici.  Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnujících vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které nepřekročí dva měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. Dále Vás informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům, požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování.


 

Ekonomický ústav AV ČR:

Výzva pro pozice vědecký asistent/pracovník, postdoktorand a doktorand

 

Požadavky:

- VŠ vzdělání ekonomického či matematicko-ekonomického zaměření nebo blízko příbuzné (titul Ph.D. pro pozice vědecký asistent/pracovník a postdoktorand)
- schopnost publikovat v odborných časopisech (pozice vědecký asistent/pracovník) resp. provádět výzkum v oblasti ekonomie (pozice postdoktorand a doktorand)
- dobrá znalost anglického jazyka

Přihlášku do konkurzu (podepsanou) spolu s anglicky psaným životopisem včetně přehledu publikační činnosti, fotokopií dokladů o vzdělání a dvěma akademickými doporučujícími dopisy (podepsanými) zašlete do 25. 6. 2025 na adresu Personální oddělení, EKÚ AV ČR, Politických vězňů 7, 111 21 Praha 1, nebo v elektronické podobě na e mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nástup dle dohody.

EKÚ AV ČR, v. v. i., si vyhrazuje právo neobsadit vypsané pozice.

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy na uvedenou pozici. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnujících vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které nepřekročí dva měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. Dále Vás informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům, požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování.


 

Správce budovy

Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.

Nyní hledáme technicky zaměřeného kolegu/kolegyni do týmu Oddělení správy budov s odpovědností za správu a údržbu sídla našeho ústavu, Schebkova paláce, chráněné kulturní památky ČR.

Ceněná je Vaše zkušenost se zajišťováním údržby a oprav budov.

 

Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?

  • spolupráce na zajišťování údržby a oprav budovy, včetně jednání s dodavateli zajišťujícími servisní činnosti v budově
  • koordinace týmu 2 údržbářů a 1 uklízečky
  • zajišťování úklidových služeb nad rámec běžného úklidu
  • vyřizování požadavků jiných oddělení (interní servisní pracoviště)
  • pořizování vybavení a drobného majetku, včetně průzkumu trhu
  • podílení se na zajišťování požární ochrany v budově

 

Co od Vás potřebujeme?

  • SŠ vzdělání, ideálně technického směru
  • praktické zkušenosti s údržbou a opravami budov
  • NV 194/2022 Sb. (dříve vyhl. 50/78 §6 do 1000V) výhodou
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail)
  • prozákaznický přístup

 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v památkově chráněném objektu stabilní instituce světového renomé
  • práci v přátelském prostředí
  • pracoviště v centru Prahy
  • podpora vzdělávání, včetně jazykových kurzů
  • pracovní úvazek 30 až 40 hodin týdně
  • pracovní smlouvu na rok s možností prodloužení
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc
  • zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, příspěvek na MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)
  • nástup možný dle domluvy
  • nástupní mzda na plný úvazek v rozmezí 40.000,-Kč –  53.000,-Kč/měsíc hrubého, dle vzdělání a praxe a NV  194/2022 Sb.

 

Jak poznáte, že se k nám hodíte?

Máte vzdělání v technickém oboru, jste samostatný, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád využíváte svoji znalost anglického jazyka?

 

Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025 na email hrTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..  

Těšíme se na Vás!

CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.

Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.

Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.


 

Koordinátor zahraničního programu AEP

CERGE-EI je společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu Akademie věd České republiky, v.v.i., a dlouhodobě se řadí mezi instituce produkující nejkvalitnější ekonomický výzkum. CERGE-EI propojuje vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí souvisejících s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.

AEP: Studijní program Academic Experience in Prague je organizovaný pod záštitou Ekonomického ústavu AV ČR ve spolupráci s Fakultou humanitních studií Univerzity Karlovy. Jedná se o studijní program zaměřený na bakalářské studenty amerických univerzit, kteří chtějí studovat v Praze po dobu jednoho semestru či celého roku. Studenti si AEP vybírají pro jeho akademickou náročnost, možnosti zapojit se do různých kulturních aktivit připravovaných v rámci program a pro vysoce kvaliní servis poskytovaný během semestru organizačním týmem program. AEP program nabízí take krátkodobé programy tvořené na míru, které probíhají převážně v letních měsících.

Jsme dynamický tým, který věří v hodnotu mezikulturního vzdělávání. Usilovně pracujeme na tom, abychom našim studentům poskytli přátelské a podpůrné zázemí. Hledáme nadšeného a energického kolegu/kolegyni, který/která bude ochotný/á podporovat studenty, aby se v České republice vítili jako doma.

HLEDÁME KOLEGU/KOLEGYNI KOORDINÁTORA/KU ZAHRANIČNÍHO PROGRAMU AEP.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

Náplň práce

  • Organizovat, plánovat a pořádat pravidelné kulturní akce pro studenty studující v Praze s cílem přiblížit jim kulturu a život v České republice.
  • Organizovat a rezervovat exkurze v rámci programu.
  • Doprovázet studenty k lékaři nebo na jiné schůzky dle potřeby s cílem snížit jazykové a kulturní bariéry.
  • Spolupořádat úvodní týden, který pomáhá studentům seznámit se se životem v Praze.
  • Poskytovat administrativní podporu kolegům v týmu, včetně období zápisů a při řešení studentských dotazů.
  • Být k dispozici studentům v případě dotazů, řešení problémů a jiných věcí během semestru.
  • Podílet se na správě sociálních sítí, webových stránek program a komunikaci se studenty.

Dovednosti a zkušenosti

  • Pokročilá znalost českého a anglického jazyka ústně i písemně. Čeština (nebo slovenština) jako rodný jazyk je výhodou.
  • Zkušenosti se studiem, životem nebo prací v zahraničí výhodou.
  • Otevřený a pozitivní postoj k zahraničním studentům.
  • Schopnost reagovat v náročných situacích a podpořit studenty při řešení problémů.
  • Microsoft Word, Excel a PowerPoint.
  • Smysl pro detail.
  • Flexibilita, ochota řešit problémy a schopnost přizpůsobit priority naléhavějším úkolům.
  • V případě potřeby ochota pracovat i mimo standardní pracovní dobu (o víkendech, večerech, svátcích).
  • V případě potřeby ochota cestovat se studenty na exkurze po České republice a do sousedních zemích.
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Ochota učit se novým věcem a pozitivní přístup k práci.
  • Vynikající komunikační dovednosti a týmový duch.

CO NABÍZÍME?

  • Plný úvazek s roční pracovní smlouvou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském a profesionálním prostředí.
  • Zázemí stabilní instituce světového významu.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
  • Podporu profesního vzdělávání a osobního růstu.
  • Pracoviště přímo v centru Prahy.
  • 5 týdnů dovolené + další dny osobního rozvoje.
  • Kanceláře vhodné pro psy.
  • Příspěvek na kartu MultiSport a další benefity.
  • Datum nástupu: po dohodě.
  • Nástupní plat na plný úvazek: 40 000 – 43 000 Kč měsíčně (v závislosti na vzdělání a zkušenostech).

V případě zájmu zašlete prosím svůj životopis v češtině i angličtině a motivační dopis v angličtině do 15. července 2025 na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Upozornění: CERGE-EI si vyhrazuje právo kdykoli zrušit náborové řízení bez udání důvodu.

Odesláním svého životopisu udělujete CERGE-EI v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „nařízení“ nebo „GDPR“) svůj souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely příslušného náborového řízení a v rozsahu nezbytném pro jeho hladký průběh.

Pokud s vámi nebude navázán pracovní poměr, bude váš životopis a veškeré osobní údaje získané během náborového řízení po jeho ukončení neprodleně skartovány/smazány.


 

Office manager s AJ

Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.

Nyní hledáme pro tým, který zabepečuje chod kanceláře ředitele a slouží jako podpora pro všechny kolegy v instituci, vedoucí Sekretariátu ředitele CERGE-EI.

Nejdůležitější vlastnosti, které budete potřebovat pro spolupráci s námi jsou pečlivost, snaha posouvat věci vpřed a  schopnost se neustále učit.

Podmínkou je Vaše znalost anglického jazyka, který budete intenzivně používat.

Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?

  • Vedení sekretariátu ředitele za pomoci dvou kolegyň asistentek
  • Organizace kalendáře ředitele, sjednávání schůzek apod.
  • Vyřizování institucionální korespondence – kontrola všech dokumentů, které ředitel podepisuje, aby byly stylisticky a gramaticky správně a obsahovaly všechny náležitosti
  • Příprava a vypravování oficiálních dopisů, odpovědí, žádostí a jmenování
  • Pořizování zápisů z porad všech orgánů instituce, jejich distribuce a evidence
  • Příprava materiálů na jednání všech orgánů instituce
  • Hlídání a kontrola termínů
  • Příprava výroční zprávy a dalších reportů instituce
  • Organizace menších eventů (teambuildingy, workshopy, apod.)
  • Zajišťování cateringu, včetně průzkumu trhu pro akce organizované institucí
  • Sledování změn vnitřních předpisů a kontrola jejich dodržování
  • Úprava, vydávání a koordinace interních směrnic
  • On-boarding zahraničních výzkumných pracovníků
  • Aktualizace informací na webových stránkách pracoviště
  • Správa telefonních tarifů instituce
  • Koordinátor spisové služby
  • Koordinátor interního webu Univerzity Karlovy
  • Podpora při uzavírání smluv organizace s dodavateli a zaručení správnosti smluv
  • Evidence smluv, včetně agendy registru smluv
  • Správa a organizace kanceláří a jejich obsazenosti v budově
  • Správa datové schránky instituce
  • Tajemník dozorčí rady a rady pracoviště
  • Správa elektronických podpisů
  • Správa, kontrola a vylepšování reporting databáze
  • Vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999

Co od Vás potřebujeme?

  • SŠ s maturitou (ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, apod.)
  • Pokročilá znalost anglického jazyka min. B2+ (písemně i ústně).
  • Výborná znalost českého jazyka a gramatiky
  • Praxe na obdobné pozici velkou výhodou
  • Nutná znalost práce s počítačem - MS Office, Office 365, ChatGPT, Sharepoint
  • Zkušenosti s vedení malého týmu výhodou
  • Pečlivost, spolehlivost a flexibilita, odolnost vůči stresu
  • Time management
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup
  • Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci, příjemné vystupování
  • Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v přátelském mezinárodním a profesionálním prostředí stabilní instituce světového renomé.
  • Týmovou spolupráci v přátelském prostředí.
  • Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.
  • Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
  • Pracoviště přímo v centru Prahy.
  • 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.
  • Dog-friendly kanceláře.
  • Zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, příspěvek na MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)
  • Nástup možný dle domluvy.
  • Nástupní mzda na plný úvazek 50.000 - 60.000,-Kč, dle vzdělání a praxe.

Jak poznáte, že se k nám hodíte?

Jste samostatná/ý, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád/a využíváte svoji znalost anglického jazyka?

Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025 na email hrTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 Těšíme se na Vás!

CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.

Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.

Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.